משלוחים

באיזה אופן נשלחים אליי את המוצרים שקניתי?
קיימות מספר דרכים למשלוח המוצרים:
משלוח רגיל בדואר
משלוח באמצעות שליח !
שירות השליחים של דואר ישראל
לא יכול להגיע לכתובות של בתים במושב בכפר או בקיבוץ עם רחובות לא מוכרזים
המשלוח יגיע למזכירות הישוב או בסניף הדואר המקומי של המושב או הכפר
נא לאסוף אותו משם

איסוף עצמי
בנתניה בסמילנסקי 21 נא להתקשר ל 0544288088
בגוש דן נא להתקשר ל 0542681080
בירושלים נא להתקשר ל0526790857

האם אפשר לשלוח גם מוצרים לחו"ל?
אם החנות ממנה אתם רוצים לקנות ערוכה לכך ומאפשרת זאת – תוכל לראות זאת כאחת מן האופציות תחת "משלוח" בסל הקניות, ולבחור באופציה הזו.

החלפות, והחזרות
מה עושים במידה ורוצים להחליף או להחזיר פריט שנרכש?
באפשרותכם להחליף או להחזיר פריטים בהתאם למדיניות ההחלפות וההחזרות של החנות ממנה רכשתם. את מדיניות ההחלפות והחזרות תוכלו למצוא בצד ימין של עמוד החנות תחת הלינק "מדיניות החנות", או במייל שקיבלתם מיד לאחר הרכישה.

מה עושים במקרה שהפריט שנרכש לא הגיע?
ראשית, אנו ממליצים להכנס לחנות ממנה רכשתם ולבדוק מהי מדיניות המשלוחים שלה. מאחר וכל חנות במרקט נוקטת במדיניות שונה, חשוב לוודא מהו הזמן שהחנות ממנה הזמנתם הגדירה למשלוח המוצר. במידה והזמן שהוגדר חלף, תוכלו ליצור קשר עם החנות באמצעות פרטי החנות שמופיעים מצד ימין בכל חנות, או במייל שקיבלתם מאיתנו מיד אחרי הרכישה "הודעה על רכישת פריט".
במידה וברצונך להחליף פריט שרכשת בפריט אחר מהאתר, או להחזיר אותו ולקבל החזר כספי
או קרדיט לרכישה עתידית באתר, אפשר לעשות את זה בלי בעיה.

כל מה שצריך לעשות הוא לשלוח אלינו חזרה בדואר רשום את הפריט עד 30 יום מיום קבלתו
ולוודא שלא נעשה בו כל שימוש ושלא נפל בו שום פגם/נזק.
* מסיבות שמירה על סטריליות, לא תתקבלנה החזרות של מסכות ומגני פנים לאחר הרכישה
* משלוח מהיר ( * 1-2 ימי עסקים ) בכפוף לאילוצי שירות השליחים של דואר ישראל ;